maanantai 12. joulukuuta 2011

Hius postaus

Aattelin nyt esitellä vähän mun hiuksiani tässä postauksessa. Mun hiukset on saanu rehottaa miten sattuu pienestä pitäen. Joskus ala-asteella ollu lyhyet hiukset mut siitä lähtien oon antanu niitten vaan kasvaa ja leikannu satunnaisesti. Hirveen usein en oo parturissa käyny ja sen kyllä latvoista huomaakin. Tossa ensimmäisessä kuvassa näkyy hiukan kiharaa tukkaa, kun ollut ponnarilla mutta pää asia on et näätte ton pituuden. Monesti ihmiset kysyy multa että onko noi mun omat hiukset? Jees kyllä on. Sitten kauhistellaan kun on niin pitkät. Mun mielest ihan sopivan mittaset ; ) Huono toi kuva kun on mustat hiukset ja musta paita. Ei oikein erotu kunnolla...

 Oon ihan hulluna noihin kuiturastoihin ja vähän väliä mulla on tukassa niitä. Aina kun on vain mahdollista laitan kaikkialle hiuksiin noita rastoja kiinni. Nyt on vaan tommonen yks "rivistö" tuolla tuomassa väriä.
 Lopuks viel kuva miltä ne rastat tuolla seassa näyttää. Tulee hyvin toi väri esille kun hiukset on letillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti