maanantai 26. maaliskuuta 2012

Otsikoiden keksiminen on p*rseestä!

Kävästiin kaverin kanssa lauantaina syömässä Hämeenlinnan Tawastia bankissa. Päädyin valitsemaan ruokalistalta toscanan pastan. Siinä oli herkkusieniä, pekonia, aurinkokuivatttuja tomaatteja, valkosipulia sekä tomaattikastiketta. Annos oli oikein hyvää. Sain vaan vähän väliä pyyhkiä suupieliä kastikkeesta. Noi lävistys korut ei oo aina niin mukavia syödessä sillä välillä niihin tarttuu ihanasti erinäisiä soosseja. Ja se vasta seksikästä onkin! Mun piti tosiaan ottaa siitä annoksesta kuvakin, että olisin saanut sen tänne mutta enhän mä muistanu kaivaa kameraa esille.

Tässä olis nyt kuitenkin asukuvia. Noi on myös mun uusimmat hankinnat. Toi mekko löytyy multa mustanakin mutta halusin myös ton lilamustan. Ja se on ostettu tuolta facebookin goottikirppikseltä. Kengät tilasin ulkomailta ja oon nyt ihan rakastunu noihin. Korkoa niistä löytyy 17cm ja ne on vaan niin täydelliset. Tuo lyhyt varsi houkutteli myös ostamaan, kun aina ei jaksa pitkävartisia kenkiä käyttää. Moni kyselee että miten tommosilla kengillä voi muka kävellä mutta noi on kun ois lenkkarit jalassa. Noilla voi vaikka juosta.


                                        Oon ilmeisesti selittänyt samalla jotain, kun kuvaa on otettu kun jääny suu auki...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti