tiistai 15. toukokuuta 2012

Zommmmggggg

Tämä bloggaava mörrimöykky kapuaa peitto kasan alta valoa kohti. Oon nyt viikon verran ollu hirveessä flunssassa ja nyt rupee olo pikku hiljaa helpottumaan. En tiiä mistä oon tämmösen "kesä" röhän saanut. Näyttää varmasti hyvältä, kun muut menee t-paita päällä ulkona mutta minä laitan suosiolla takin päälle. Parempi nyt yrittää saada ittensä jotenkin terveeks, että ei tuu sitten mitään iki ihania jälki tauteja.

Käväsin tänään kaupungilla pyörähtämässä. Ostin tiketistä 4 lippua Kuopiorockiin. Voi tätä ilon määrää. Jos on näin fiiliksissä pelkistä lipuista niin mitä se on sitten kun auto starttaa kohti Kuopioo. Sitä odotellessa. Kävin myös Body shopista hakemassa itselleni mango kuorinta aineen sekä mango vartalo voin. Oon nyt huomannut, että noi oikeesti auttaa mun tosi kuivaa ja karheaa ihoani pysymään pehmeänä sekä kosteutettuna. Hirveesti se myyjä lykkäs mulle kaikkee näyte puteleita ja papereita mukaan, kun liityin samalla Body shopin kanta-asiakkaaks. En tiiä onko tosta mitään hyötyä mutta onpahan yks kortti enemmän täyttämässä jo valmiiks pientä rahapussia.

Loppuun vielä ei niin nätti kuva vaatetuksestani. Ostin ton hameen huuto.netistä jonkin aika sitten. Makso 15e ja oli tosi hyvä kuntonen. Oikeestaan käytön jälkiä ei näkyny. Hyvä diili etten sanois. Uutena noista hameista saa maksaa ittensä kipeeks. Nuo sopii niin miehille kuin naisillekkin. Panosvyö kruunaa kokonaisuuden. Tarviiko siitä nyt sen enemppää kirjottaa. Panosvyö elämäni rakkaus <3


Nyt mä suunnistan nukkumaan sillä meen vielä yöks töihin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti