perjantai 24. elokuuta 2012

Vittu mitä paskaa

Vietin torstai illan Tampereella kaverin kanssa. Käytiin vähän shoppailemassa ja kiertelemässä keskustaa. Yllätyin, kun vastaan tuli aika paljon tummiin pukeutuvia ihmisiä. Yleensä en hirveesti Tampereella näe saman kaltaisia ihmisiä, kun itse olen. Mentiin sit siihen keskustan mäkkäriin syömään. Siel on varmaan niitä useempikin mutta kuitenkin. Hirveesti siel sisällä oli porukkaa ja jouduttiinkin sitten jonkin aikaa jonottelemaan että safkaa saatiin. Rupesin siinä jonottaessa kattelee, kun viereisessä pöydässä porukka rupes tuijottaa. Sit siin joku ählämineekeri rupes kaivaa puhelinta esiin ja otti kuvia. Yritin piiloutua mun kaverin taakke mutta en ihan onnistunut mun 20cm korkeilla koroilla. Rupes vituttaa ihan saatanasti ja jos mulla ois ollu oma järjestelmä kamera mukana ni oisin menny se paskiaisen naaman eteen ja ruvennu räpsii kuvia. Saas nähä mistä kuvansa löytää.. Vaikka pukeudunkin massasta poikkeavasti niin ei musta silti tarvii ottaa kuvia. Toi on mun mielestä loukkaavaa, kun ruvetaan tollee räpsimään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti