torstai 8. marraskuuta 2012

Kuvake.net

Sain jostain päähänpiston laittaa kuvia kuvake.net sivustolle. Mulla on ollut joskus aikasemminkin siellä kuvia mutta päätin nyt sit kirjautua uudestaan sinne. Sillon aikoinaan tuol sivul sai olla ihan rauhassa. Jutella kavereille ja tietysti tutustua satunnaisesti uusiin ihmisiin. Se oli ehkä semmonen kopio irc-galleriasta. Olin tietysti nuorempi sillon ja tyyli ehkä hiukan hillitympää, kun nykyään. 
Sen enemppää miettimättäni menin sit laittaa uudestaan kuvani sinne, kun olin ne jo kertaalleen sieltä poistanut. Nyt sit siel tulee vähän väliä joku urpo kommentoimaan "oot nätti". Aijaa no kiitos vaan. Tekis mieli kirjottaa että susta ei voi kyllä sanoo samaa. Tarviiko saatana kaikkien tulla kommentoimaan samalla tavalla. Onks toi kehuminen semmonen tuttu ja turvallinen tapa lähestyä? Sitä vois käyttää omiakin aivoja ja keksii jotain järkevää  kommentoitavaa. Parhaimmillaan sama ihminen tulee kommentoimaan moneen kertaan samaa kuvaa. Ja niissäkään komenteissa oo mitään järkee. Toiset on taas niitä ihmisiä jotka juoksee pillun perässä. Hehkuttaa kommenteissa hirveesti mun ulkonäköö ja sit ollaan jo kysymässä että voitaisko nähä? No ei todellakaan! Monesti noi kommentoijat on miespuolisia henkilöitä mutta on siellä muutama nainenkin tullu kyselemään, että kiinnostaisko? Sori ei kiinnosta en oo lepakko. Mulla ei ees oo mitään herutuskuvia koska semmoset on ihan hirveitä. Mutta ihmiset on näköjään jo ihan kikseissä noista mun pvc housuistani. Ne on normaalit housut siinä missä muutkin on mutta niistäkin pitää heti tulla huutelee. "kivat housut" En kai mä niitä muuten pitäis jos ne ei ois kivat..? Ehkä olis vaan parempi poistaa tunnukset, kun että tulis tänne vaan valittamaan.

Oon mä siellä kyllä tavannut muutaman ihan mukavankin ihmisen jonka kanssa juttelee ihan mielellään. Mutta enimmäkseen toi paikka on täynnä jotain ihan urpoja

Kiitos ja hei oli pakko tulla avautumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti