torstai 27. joulukuuta 2012

.

Onneks joulu on vaan kerran vuodessa. Oon tässä kolme päivää syöny itteni niin täyteen, että ei mitään rajaa. Sitä se on kun ei osaa lopettaa syömistä ajoissa. Eipä sillä nyt oo väliä jos pari päivää vuodes syö itsensä ihan ähkyyn jos muuten syö normaalisti..

Oon töistä vapaalla viikon verran ja innostuinkin venyttämään septumia. Nyt se on 6mm. Oon nyt laittanu aina sen millin isomman korun, kun venytän sitä. Alku viikosta oli nenä aika arka ja mutta ei turvoksissa. Eilen sit otin porukoitten koiran syliin ja sehän mottas päällänsä suoraan mua nenään. Ai saatana kun teki mieli huutaa siinä vaiheessa. Tällä hetkellä mun nenä näyttää joltain perunalta. On huomattavasti turvonnu. Oonkin sit istunu täällä jäinen piparitaikina paketti nenän päällä jos se auttais. Mutta eiks se niin mee että kauneuden vuoksi on kärsittävä?

Oon ihan rakastunu Tarja Turusen - I walk alone biisiin. En tiiä mitä kautta ton biisin löysin mutta sitä on tullu kuunneltuu monta kertaa päivässä. Tarjan ääni on vaan niin kaunis ja toi kertsi jää soimaan päähän.

Huomenna ois tarkotus lähtee kiertelee kirppiksiä. Saas nähä löytyykö mitään kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti