tiistai 4. joulukuuta 2012

Väliaika päivittelyä

Mulla ois hirveesti kaikkee kirjotettavaa tänne. Siinä on vaan yks pieni este. Mulla ei oo nettiä. Tällä hetkellä oon kirjastossa koneella. Sen siitä saa, kun ei voi muistaa ajoissa tilata uutta nettiä ennen kuin irtisanoo edellisen. Mun pitäis saada se netti viimestään 11 päivä käyttöön. Toivottavasti tulis jo aikasemmin. Joten kirjotan nyt vaan tämmösen väliaika postauksen, kun en pysty kuviakaan laittamaan.

Toisaalta on hirveen hyvä homma, että mulla ei sitä nettiä oo puoleentoista viikkoon. Oon saanu hirveesti asioita aikaan. Kuten siivonnut kämppää ja tyhjentänyt kamerasta kuvat mikä on ollut mulla ikuisuus projekti. Oon kyllä ollut liian kiintynyt tohon netin käyttöön. Jos mulla on ylimäärästä aikaa vaikka illalla ja tv:stä ei tuu mitään niin oon melko toimettomana ilman nettiä. Katon sit vaan jotain ostos tv:tä silmät killissä. Pitäis ottaa varmaan tämmösiä pätkiä useamminkin millon oon ilman nettiä niin tää ei ois niin "tuskallista". Käväsin tossa yks päivä porukoilla koneella ja menin faceen. Siinä etusivulla oli lähes kaikki päivitykset siitä kun on ulkona kylmä. Aijaa kappas en oiskaan huomannut ilman facebookkia, että ulkona on pakkasta -24 c. Pukekaa vaatetta päälle ni ei oo kylmä. Yksinkertaista!

Mua mietityttää vaan tossa kelissä se, että mun pitäis katsastaa auto. Heti kun tuli kovemmat pakkaset se rupes vilkuttelee kojelaudas kivoja valoja. Saattaa syttyy ihan millon vaan merkkivalo palamaan ja sammuu sit joskus. Lähinnä abs valo jää koko ajon ajaks palamaan. Katsastus setä ei siitä tykkää ja vähän jänskättääkin, että syttyykö valo just sillon kun konttorilla laitetaan auto käyntiin. Muuten oon kyllä ollut ihan super tyytyväinen tohon mun kaaraan. Käynnistyy kovilla pakkasil ja ollaan pysytty tiellä. Jess.

Seuraavaa postausta laitan sitten, kun saan sen oman netin käyttöön. Joten sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti