maanantai 29. huhtikuuta 2013

Yhyy mun elämä on ihan syvältä.. Ja paskat!

Miksi ihmisellä pitää olla tunteet? olisi niin paljon helpompaa jos vaan aivot toimis kuin kone. Mitään sen enemppää miettimättä. Tai jos otetaan aivot pois ja ruvetaan zombeiks. Sais vaan laahustaa ja öristä.
Voisin kertoa tähän hirveen stoorin että miksi mun elämäni on ihan syvältä. Mutta en kerro. Oon nyt ottanu itteeni niskasta kiinni ja lopetan tän hemmetin valittamisen/ itsesäälissä rypemisen. Mun elämä on oikeesti ihan loistavaa. Mulla on auto, hevonen, rahaa sen verta että pärjää ja kohta on moottoripyörä käytössä. Mitään noista en oo ilmaseks saanu vaan jokaisen asian eteen on pitänyt töitä tehdä. Joten onko mulla varsinaisesti syytä valittaa. Ei. Silti tän kaiken "ihanuuden" keskellä on yksi harmaa läntti joka sotkee koko pakan. Mutta nyt keskityn ainoastaan positiivisiin asioihin ja "unohdan" kaiken paskan.

Sekavan kirjoituksen selittää se, että olin viime yön töissä. Pääsin himaan ja menin nukkumaan. Torkuin pari tuntii ja lähin pankkiin. Väsyttääkö? Ei todellakaan vaikka silmät kertoo muuta. Loistava olo tällä hetkellä. Ulkona paistaa aurinko, kajareista pauhaa musiikki ja mä oon ihan JEEJEE. Oon viime päivät kuunnellu tätä biisiä. Musat lujalle ja laulaa mukana niin tulee ihan loisto fiilis. Pitäis päästä vaan johkin ulos kuuntelemaan musaa. En ihan viitti viedä parvekkeelle kajareita ja kuunnella siinä. Saattais tulla pian sanomista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti