lauantai 4. toukokuuta 2013

Hyi vittu miks haluut näyttää tolta?

 Bloggerin piti olla taas vähän vammanen kuvia lisätessä. Aluks ei meinannu niitä edes ladata ja sitten kun rupes lataamaan niin oli tosi hidas. En tiiä mistä tämäkin johtui. Mutta asiaan. Kävin hakees porukoilta kameran jalustan ja lähin ottaa kuvia. Oli aivan mahtava sää. Aurinko paistoi ja oli reilu 10 astetta lämmintä. Tarkeni olla vähemmillä vaatteilla.
Laitoin lähes samat kuvat faceen ja kuvakkeeseen mitä lisäsin tännekkin. Saa käydä bongaamassa jos joku minut sieltä löytää. Kuvakkeessa kävijälaskuri hyppäs heti pilviin ja aika paljon on tullut kommenttia. Enimmäkseen on tullut positiivista kommenttia mutta negatiivisiakin löytyy. Tekstin otsikkoon viitaten näin kommentoi yks mies: " Hyi vittu miks haluut näyttää tolta?". Jos olisin vielä teini niin olisin ottanut tuosta itteeni ja käyny aukomassa päätä kyseiselle henkilölle. Tästä myös huomasin, että olen oikeasti kasvanut. Siis henkisesti (ehkä myös leveys suunnassakin..). En ota enään ihmisten sanomisia itteeni. Varsinkin vieraiden. Mitä se muille kuuluu miltä minä näytän jos olen itse tyytyväinen. Vastasin ihan asiallisesti ympäri pyöreen vastauksen sille tyypille. Mutta samalla rupesin miettimään tota "kysymystä". Miksi mä haluan näyttää tältä? Oon vihdoinkin löytänyt oman tyylini. En vois kuvitellakkaan näyttäväni joltain muulta. Eihän siihen mennyt kuin reilu 20 vuotta.. Ammattikoulu aikoina olin vähän sellanen seka pukeutuja. Löytyi renksu housuu ja korsettia. Tyyli on siitä lähtenyt kehittymään omasta mielestäni vain parempaan suuntaan. Toki minullakin on niitä päiviä, kun en jaksa laittaa kun verkkarit jalkaan ja naama saa näyttää linnunpelättimeltä. Mutta minä en ole minä ilman lävistyksiä, meikkejä, verkkosukkiksia sekä korkeita korkoja. Unohtamatta tuuheita hiuksia ja ripausta pvc: tä. Se riittää että tunnen itseni kauniiksi. Muut saa tuumata mitä haluaa.

 Tästäkin kuvasta tuli kommenttia. Terveisiä vaan M jos luet blogiani. Keskarin näyttäminen on niin noloo ja teennäistä että hyi yök -.-. Ei kaikkea tarvii ottaa niin tosissaan. SAATANA666OMGLOL.
                                         TISSIT! eiku..




 Ah mikä ihana töyhtö on noist hiuksista jäänyt pystyyn. Silmän alusista näkee hyvin, että on tullut nukuttua muutama tunti liian vähän. Silmäpussit <3 (onpas tyhmä sana..)
Nyt lopetan tämän itseni arvostelun ja lähen kattoo kamppeita kasaan huomisia kisoja varten.

4 kommenttia:

  1. Tykkään hirmusesti noista siun hiuksista :) ja niinhän se vähän on että kaikki ei osaa arvostaa persoonallisuutta

    VastaaPoista
  2. aaaaaAAAaa sun hiukset on ihan täydelliset. ja tykkään blogistas! :3

    VastaaPoista
  3. You look beautiful! I hope you don't mind me saying. You look like someone who's come from the future!

    VastaaPoista
  4. Olen homo.

    - Habazi (homo)

    VastaaPoista