maanantai 20. toukokuuta 2013

Miksimiksimiksi?

Miksi ihmiset ei voi vastata jos niille laittaa viestiä? nyt on kyse siis tekstareista. Mikä siinä on niin hankalaa? kattooko ne lähettäjän ja totee että "voi vittu ton viestejä en edes lue". Mä en vaan jaksa uskoa, kun sanotaan että en oo huomannut. Miten ei voi huomata viestiä, kun nykyään kaikilla tuntuu olevan puheliin koko ajan kourassa. Heittäis sen luurin sit järveen jos sillä ei tee mitään.
Toinen juttu mikä mua tympii on se että miksi mun pitää olla se joka menee eka juttelee. Nyt on kyse facebookin keskusteluista. Miks mun pitää mennä "tyrkyttämään" itseäni. Mun mielestä se vaan kertoo sen kuinka mun asiat ei kiinnosta eräitä henkilöitä. Ja sit on tietysti näitä ihmisiä jotka tulee juttelee vaan sillon kun niillä on hankalaa tai ne on jotain vailla. Sit kun menee hyvin niin mut voi unohtaa. Ja mullahan ei saa olla mitään ongelmia.. Tämmöset kaverit saa nyt jäädä. Pienet on murheet mullakin mutta tuli vaan semmonen olo, että pakko päästä tänne pätemään.

Mutta nyt hyviin asioihin. Mun elämä hymyilee tällä hetkellä tai oikeastaan mä hymyilen. En edes tiedä mistä tää johtuu mutta on sellainen olo kun olis kääntänyt uuden sivun elämässään. Ehkä se on vaan toi lämmin keli. Oon parina päivänä grillannut itseäni ulkona niin että olkapäät helottaa punasena. Muutenkin ootan kesää innolla. Voiko sitä nyt enään oottaa kun periaatteessa on jo kesä. Mutta pointti ymmärretty. Ois suunnitteilla pientä reissuu ja yritän päästä ainakin yhille festareille töihin. TUS TUS TUS TUSKAA! Saa nähä mitä kesä tuo tullessaan. Hirveästi ainakin kilometrejä prätkään sillä mua polttelee koko ajan päästä ajamaan. Kuljen töihin prätkällä mutta se ei riitä. Jahka vapaat koittaa niin täytynee lähteä hiukan kurvailemaan. Mutta nyt kone kiinni ja hakemaan pyörää alhaalta. Töitä kohden -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti