lauantai 27. heinäkuuta 2013

Teksti vol 102

Edellisestä postauksesta taitaa olla reilu viikko aikaa. Mitä mulle on tapahtunut viikossa? ei yhtään mitään. Päivä rytmi on taas tää perus tallille - kotiin - töihin - kotiin - takas töihin - kotiin - tallille - kotiin jne. Huomaan että päivät vaan vilisee silmissä ja se viikko onkin mennyt jo. Käväsin Hangossa kisoissa. Tosin vaan hengailemassa. Laitoin myös tilaukseen lävistyskoruja. Toivottavasti tulee oikeat korut, kun kuvat ei aina kerro ihan koko totuutta. Siin tais olla ne viikon kohokohdat.

Selailen TAAS uusia ( lue käytettyjä) prätkiä. Ostin toukokuussa oman pärrän mutta ihan älytön kuume saada isompi ja parempi. Tuossa nykysessä ei ole mitään vikaa. Toimii kuin unelma ja kulkee aivan mahtavasti. Jää helposti autot kakkoseks. Mutta silti tahtois uuden ja isomman pyörän. Yritän tolkuttaa mun aivoilleni, että lopettaisin prätkien selaamisen netissä. Mutta kas kummaa löydän itteni taas nettimoto.com sivustolta. Masentaa muutenkin ajatus siitä, että kohta on talvi/kylmää/märkää paska keli ja kaks pyöränen menee varastoon. Sit taas joutuu ajamaan autolla monta kuukautta. Ei oo kivaa, kun on vauhdin hurmaan päässyt.
Ostaisko joku nää mulle? Okei ei tarvii kaikkia mutta, kun mä tahon. Vakuutuksetkaan ei oo montaa tonnia..

Suzuki GSX- R



Kawasaki Ninja

 
 Honda CBR

Myös tämmösellä kelpais ajaa.


Tai tällä.

 No joo eipä mulla ollut asiaa (taaskaan). Piti vaan tulla tänne jotain pälättämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti