keskiviikko 16. lokakuuta 2013

22 v

Tänään tuli mittariin 22 v. Tuntuu että siitä olis ollut ihan vaan hetki aikaa, kun sanoin täyttäneeni 21. Äkkiä se aika vaan menee. Kävästiin porukalla lähes kaikki Hämeenlinnan kirpparit tänään läpi. Rahaa meni 14e ja löysin villapaidan, topin ja yli ihanan sekä lämpimän hupparin. Tai no sen voi kyllä luokitella takiksi. Varmasti tarkenee talvellakin.
Tämän näkösenä liikkeellä. Enpä juhli tänään synttäreitäni mitenkään ihmeemmin. Ens viikolla sitten juhlitaan tahdissa vasaran eli kätilöiden keikalla. Innolla odotan kyseistä keikkaa. Pääsee kuulemaan niitä uusia biisejä livenä.

Mulla on ihan hirveä hinku käydä ottamassa microdermal lävistys( lävistyksiä). Suurin ongelma on vaan se, että mihin semmosen ottaa. Monella naisella näkee niitä tissien yläpuolella tai niitten välissä. Mä en kuitenkaan siihen sitä korua halua. Yks olis jos niskaan ottais mut sit niitä pitäis olla kaks. Ja jos oon ottamassa tatuointiakin niskaani niin en tiiä tuleeko sekamelska. Toinen vaihtoehto olis käsivarsi mutta siihenkään ei riitä yks vaan niitä pitäis olla useampi noin 16. Saa nähä mitä sitä keksii. Kohta löydän itteni taas lävistys liikkeestä niin kun lapsi jäätelöautolla. "Mä otan yhen tommosen ja tommosen. Laitetaan viel yks tommonen"

Se lupailee jotain lumisateitakin kuulemma etelään. Ei käy. Mä tahon ajaa viel prätkällä. Kattelin 10 päivän sään ja lupailee taas johkin viikon päähän 8-9 astetta lämmintä. Eli ei noi lumet tuu pysymään jos toi säätiedotus pitää edes vähän paikkaansa. Sain työkaverilta kuvaston missä on kaikkee prätkä tavaraa. Ai, että kun sitä on kiva selata. Mä haluun ton ja ton. Toikin olis kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti