perjantai 22. marraskuuta 2013

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin


Muutama kuva viime viikonlopulta. Oli hetki "ylimäärästä" aikaa niin päätin käyttää sen hyödyks ja napata muutamat sisäkuvat. En jotenkin tykkää ottaa sisällä kuvia mutta kyl nää ny menettelee. Loistava kirppislöytö toi villatakki. Lämmin kun mikä ja hinta pari euroo. Enkä jaksanu laittaa meikkiä, kun menin viel samana päivänä töihin..

Asiasta kolmanteen. Miksi youtubessakin pitää olla mainoksia? Eilen illalla kuuntelin musiikkia (okei kuuntelen tässä samalla myös) ja rupes vituttaa sekin, kun joka biisin alussa on mainos. Toiset pystyy skippaamaan ja toisia piti kuunnella se 30 sekkaa. Sekin vielä, että siin mainoksessa on musat ain täysillä. Kuuntelet sopivalla volyymilla biisejä ja sit sieltä räjähtää se mainos korville. Ai  kun ihanaa..

Ja kerrostalo asuminen on ihan perseestä. Meil vaihettiin lukot täs jonkin aika sitten oviin. No nyt ne tulee sit voitelemaan noita lukkoja. Ei täs muuten olis mitään mutta, kun kellonajat oli 7.30-12.00 ja mä oon yövuorossa. Vitun hienoo herätä taas siihen, kun repa remppamies rynkyttää tota ovee.. Lemmikit pitää kuulemma olla kytkettynä. Ja pyh minä en tota koiraa mihkään jemmaa. Harmi, kn se on niin löllykkä. Olis voinu vähän irvistellä. Viimeks piti tulla kattoo, että vuotaako täällä joku hana. Ne pimputti 3 kertaa ovikelloo. Tämä siis muutaman minuutin välein. Sillee, että yhellä kerralla renkutetaan sitä nappia edes takas. Sit kuitenkin tullaan yleisavaimilla sisään ja hölötetään kovaan ääneen. " Tääl on avaimet pöydällä" "mee sä tonne niin mä meen tonne" "joo ei tääl mitään oo" . No ei kai siel mitään oo, kun on putkiremppa tehty hetki sitten. Tämä taas yövuoron jälkeen. Olin nukkunu reilun tunnin ja voin sanoa, että olin melko vihanen.
Tiiättekö, kun jostain asiast rupee tulee mitta täyteen. Tää kämppä on ollut suht jees asua jos ei yli kallista vuokraa sekä vesimaksuja lasketa. Mutta, kun viime kuukaudet oot saanu herätä traktorin ääneen, kun asfalttia vedetään auki ja pihaan kaivetaan kuoppaa. Autolla pihaan ajaessa mietit, että oletko saapunut rakennustyömaalle vai kotiin. On vähän ruvennu homma kiristämään. Tekis mieli vaan ottaa kamat kasaan ja häipyä..

Jos ei jotain pahaa niin on jotain hyvääkin. Mä oon niin ajoissa ihmisten joululahjojen kanssa. Tiiän jo nyt mitä ostan ja osan oon ostanutkin jo. Yleensä oon joulukuussa ihan paniikissa, kun en tiedä mitä ostan ja kelle. Hyvä minä! kerrankin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti