torstai 14. elokuuta 2014

Kiirettä pitää

Mulla on ollut viime aikoina hirveä kiire, että ei ole edes tänne kerinnyt  kirjoittaa. En oikeastaan osaa sanoa, että mihin mun aikani katoaa. Sais lisätä pari tuntia vuorokauteen, että kerkiäis kaiken tekemään. Kohta pitäis taas mennä nukkumaan vaikka äsken vasta heräsin jotta jaksaa töissä. Eiköhän tää rupea tästä helpottamaan ja jää aikaa tännekkin rupatella.

Loma meni kauhean äkkiä ja oon palannut taas sorvin ääreen. Työmotivaatio on yhtä korkealla mitä ennen lomaakin. Ei vaan nappaa, mutta pakko niitä on tehdä.
Olin viime viikonloppuna häissäkin vieraana. Oli hassua mennä ihmisten juhliin joita en tuntenut. En siis ollut kuokkimassa kenekään juhlia vaan olin avecina. Piti ottaa kuvakin kun on mekko päällä ja korkkarit jalassa mutta niin se vaan jäi. Huomaamattomasti olikin jo ilta ja eihän tolla mun luurilla mitään kuvia saa hämärässä. Voisko ihmiset pitää useammin pirskeitä niin olis hyvä syy tälläytyä..

Ei tällä tekstillä oikein oo päätä eikä häntää. Pointti oli siinä, että täällä ollaan mutta kirjotellaan kun keritään. Loppuun lätkäsen vielä kuvan joka on otettu reilu kuukaus sitten. Ei muistaakseni ole täällä blogin puolella ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti