perjantai 17. lokakuuta 2014

Otsikko

Oon taas unohtanut tämän sivuston olemassa olon. Ei vaan. Jossain takaraivon syövereissä sykkii ajatus, että pitäis kirjoittaa mutta ei oo saanut tekstiä koneelle asti. Vaihdoin tosiaan työpaikkaa kuun vaihteessa ja olen tykännyt olla nykyisessä työssäni. Alku on pelkkää opettelua ja voisikin sanoa, että rupeen pikkuhiljaa osaamaan asioita. Ei tarvii koko aikaa kysellä mitä mä tälle teen tai mitä kuuluu tehä seuraavaksi. Mulla on ollut tässä 10 päivän työviikko. Joo ei oo normaalia mutta rahan tarpeessa lupasin tehdä muutamat ylimääräset vuorot. Seuraava vapaa on sunnuntaina ja maanantaina takas töihin. Onneks on vaan se yks työpäivä siinä ja sitten on vapaata taas. Kerkiää vähän olemaan.

Muutenkin ollut nyt vähän laiska olo. Oon käynyt tallilla ja töissä. Kotiin päästyä vaihdan verkkarit ylle. Ah niin ihanat housut. Ei kiristä mistään. Pointti tässä oli se, että pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni ja pukea jotain muutakin yllensä, kun vaan ne verkkarit. Välillä vois pitää vaikka hametta tai tälläytyä muuten vaan vaikka ei mihkään lähtiskään. Ehkä tässä vapaiden aikana sais itteensä niskasta kiinni ja tehtyä asian eteen jotakin.

Tää oli taas tämmönen "hei, olen täällä edelleen" teksti. Vähän kuulumisia ja lähinnä muistutus siitä, että en ole kokonaan tätä sivua unohtanut. Bloggaaminen on kuitenkin aika vapauttavaa hommaa. Jos ärsyttää niin tänne on kiva tulla kirjoittamaan raivo stoori. Tai jos on tapahtunut jotain mukavaa niin yhtälailla sen voi täällä jakaa. Yritän jossain vaiheessa ottaa kuviakin. Pelkän tekstin lukeminen on tylsää kuvia on kivempi kattella. Joten palaillaan taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti